wtf

som ni vet så älskade jag min skola i början av terminen, dom i klassen verkade hur snäll som helst och lärarna va asskön. nu kommer vi inte överens för 5 öre, lärarna ger oss för lite information och tror sedan att vi ska veta vad vi ska göra. dom kommer med idéer som att låsa dörrarna när vi börjar och dom som kommer sent får vänta utanför, vad i helvete?

och personerna förändras som fan, hatar allt och alla på skolan nu. lärarna, personerna och skolan. fyfan vad sämst det har blivit. sitter och säger att vi är vuxna, vi är för i helvete 16 år! låt oss vara barn så länge vi kan, jag vill inte växa upp när jag är 16. visst, man mognar med åren, men inte fan kan dom säga att jag är en vuxen människa och att skolan är min arbetsplats, what's that about????




Kommentarer
Postat av: julia ohlsson

soo true man

2011-12-12 @ 12:13:21
URL: http://byjuliet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: