Back at home

Tillbaka från träningen!

Jag Nicole och Bella gick och tränade i 2 timmar idag igen, på plats träffade vi Edvin, Hampus och John. Så man kan säga att vi alla tränade tillsammans. Efter 2 timmar var vi helt slut i kroppen, så vi stretchade och sedan begav vi oss hem till mig. Bella tog bussen hem förut och nu blev Nicole hämtad av sin mamma.

Så nu sitter jag ensam vid köksbordet och är nyäten, måste hoppa in i duschen också, känner mig inte så fräsch. Sedan ska jag väl försöka få min pojk att vara med mig en stund, har tråkigt... :(

Här kommer några bilder som jag knäppte utomhus idag :)





Kunde inte låta bli att knäppa ett kort på detta, när jag satt och väntade på bussen så såg jag att det hade smält ett hjärta i isen, så sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: