Bad update

Jag har verkligen börjat suga på att uppdatera.... Vet inte varför.. Tror inte jag har så mycket att skriva om längre :(

Idag på skolan så berättade vår So lärare Daniel om sin resa i Indien, han drog pån sig Indiska kläder och sedan så pratade vi för det mesta om hans vistelse i Indien för 10 år sedan. Det var superintressant, eftersom att Daniel är den bästa läraren vi har haft så är allt han säger intressant! :D Jag har bildbevis på att han hade Indiska kläder men jag fick tyvärr inte lägga ut den :(

Nu ska jag iväg och träna med Julia och Nicole, sedan ska jag hem och äta pannkaka med grädde, mumma! Hinner inte knäppa några nya kort för dom stressar sönder mig... Ses snart :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: