Beautiful pictures


Det är jättefint att ha en tatuering där, men det skulle säkerligen göra så jävla ont, så jag vågar inte testa. Haha ;) Men om jag skulle vilja tatuera mig där, skulle jag skriva Mamma, och på det andra fingret skulle det stå Pappa. Sedan kanske en tatuering för min syster också, annars blir hon ju ensam :(


När jag ser den här bilden får jag massor av sommarkänslor. Man blir så sugen att sätta på sig shorts och ett vanligt slappt linne och gå ut i solen och knäppa massa fina bilder! Åh, jag vill ha sommar nu!

Kommentarer
Postat av: tova

JA såklart vill jag också vara med på ett hörn!! jag vill mä skriva där:(

2011-02-02 @ 09:02:03
URL: http://tovaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: