ber verkligen om ursäkt!

Dåligt bloggande både idag och igår, även fast jag sa att jag var tillbaka, förlåt...!

Det hände inte mycket på skolan idag
, som vanligt. Fick sprängande huvudvärk också, inte skönt kan jag lova! Så jag missade dom 2 sista lektionerna och åkte hem och sov.. 2 timmar senare vaknade jag, kände mig fortfarande sjukt seg, också kom jag på att jag var tvungen att hämta tjockjackan+plattången hemma hos Oscar. Gick dit en snabbis och när jag kom hem så väntade maten på köksbordet!

Igår var jag på stan med Julia, jag hittade som vanligt supermycket fint som jag ville ha... Och äntligen hittade jag mina avslutnings-skor! Dom är så sjukt snygga så jag dör... Höll på att börja gråta på plats när jag såg priset, eftersom att jag inte är världens rikaste så sved det i hjärtat när jag såg siffrorna ''1299kr''.. Även fast det är mycket så SKA jag ha dom! Har även suttit och kollatg runt efter fler snygga pumps på internet, hittade många godingar!





Förälskad!!!!!!



Och sist men inte minst, mina älsklingar!!


Är verkligen helt såld, kärlek vid första ögonkastet. Dom ska jag ha till min fluffy kjol och min spets bustier på avslutnings middagen/balen! LÄNGTAR!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: