bildbomb!

Lägger upp detta så ni har något att titta på medans jag är och tränar, så snäll som jag är...


Jag, Tova och Andreas i somras!


Tova och Andreas nån gång.


Hanna, Tova och jag i Stockholm 2009


Tim, Ramtin och jag, H&H kvällen


Kalle, jag och Tobbe hos Julia!


Jag och Cissi hos Sumpan

HAHA LILL-LUGGEN


Cissi och jag igen, gillar mina miner


Haha, hos Sumpan det med


Fredrik, Tova, jag och Mattias


Jag och Ellinor i Uppsala i höstas/våras? :)


Första bilden jag la upp på bloggen :)


Jag och söta Andreas


Gammal bild på mig när jag var blondin


Jag, Ellinor
Evelina och hennes 2 kompisar :)


Jag Tova och Joel i Grekland!


Jag i mina mys kläder


Den supersöta kjolen jag velat ha, men som jag inte kommer ihåg var jag hittade den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: