Dag 1... 10 saker om dig själv...

  • När jag är hemma själv älskar jag att slå på musik på högsta volym och städa!
  • Jag är rädd att förlora någon som står mig nära
  • Jag har haft tanken på självmord
  • När jag var liten lekte jag inte med dockor, jag lekte med bilar (barbie-perioden kom senare;)
  • Jag önskar att jag hade haft en storebror (inte ístället för Tova såklart!)
  • Mina såkallade vänner, visade sig vara falska
  • Jag vill kunna gå ner i spagat och splitt igen!!
  • Jag känner ingen sympati för dom som begår självmord, tycker bara synd om dom anhöriga
  • Jag vaknar alltid tidigt på helger, idag vaknade jag 8:30...
  • Jag vill ha en igelkott!


Kommentarer
Postat av: kungen

Igelkott<3

2011-02-05 @ 12:44:32
Postat av: kungen

Igelkott<3

2011-02-05 @ 12:45:11
Postat av: kungen

Igelkott<3

2011-02-05 @ 12:45:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: