dålig uppdatering, sorry!

Hej sötnosar!

Om igår: Jag, Dominik och Nicole åkte bussen tillsammans efter skolan, vi åkte hem till Dompa en snabbis och plocka upp Alex, sedan drog vi upp till gymmet, varken jag Nicole eller Andreas var särskilt pepp på att gymma. Så efter 10 minuter så gick vi hem till mig och såg på lite tv och åt chips. Kvart i 7 gick vi upp till bussen, jag och Andreas åkte ner till stan för vi skulle se på Gullivers resor på bio. Den va superbra! Lätt värt att se den, skön som fan var den! Efteråt höll jag på att glömma min mobil i biosalongen!!!! Fick panik och sprang in igen och letade den, Andreas hittade den under sätet brevid honom, *pust*. Sedan begav vi oss till bussen och åkte hem :)

Idag: Vi hade en jättebra vikarie idag på både matten och fysiken, vi hade fysik i 10 minuter sedan slutade vi, hur skönt som helst! Efter skolan väntade jag på att Nicole skulle sluta, vi åkte ner till staden och solade på Ego och sedan köpte vi varsin dricka och tog världens fullaste buss hem, verkligen packat med folk! Så nu sitter jag här vid köksbordet och väntar på mat, och efter det väntar gymmet med syster och Alex, wish me good luck! :D



Dagens outfit, tufft va



EGOEGOEGO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: