Färgar utväxten!

Imorse märkte jag att något var fel på mitt hår intill huvudet... Det var ljust?? Hmm.. Utväxt kanske.. Så den blir svart igen nu, så slipper jag gå runt bland folk och se ut som en mupp med en dm utväxt haha!

Förut så gick jag ut, själv, jag satte mig vid ett dagis och rökte säkert 1000 cigg, näe men nästan. Kände mig dock lite emo när jag satt där på marken, svart runt ögonen och bara stirrade ner i backen, hehe! Ungefär halv 9 så kom Patrik och hämtade mig och 3 pizzor, mumma! Så min kvällsmat blev en fet pizza med en iskall Coca cola till.. Varje tugga bara växte i munnen på mig, fick kämpa ner den i magsäcken med några klunkar cola. Är knappt hungrig längre, men äter gör jag ändå för jag vet att jag måste.

Nej nu måste jag skölja ur hårfärgen, det börjar stickas i hårbotten :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: