Heaven & Hell

Förlåt för att jag inte uppdaterade...

Julia hade ett akutfall. Hon hade blivit utlåst haha! Så jag gick och mötte henne också gick vi en sväng, sedan satte vi oss i hennes trappuppgång och pratade och spelade Bubble town på mobilen! Sedan träffade jag min älskling en stund innan jag gick hem till min efterlängtade Coca cola.

Tova skulle ha gjort ett inlägg medans jag var borta men det funkade inte? Hon skulle lägga upp lite bilder från H&H så ni hade något att göra medans jag var borta. Men eftersom att det inte gick så får ni se dom nu :)


Louise, Tim, Ramtin och jag


Ramtin också jag bakom Viktors hand, haha


Tim Ramtin och jag


Jag och Ramtin!


Aziz, Jag, Louise, Tova och Viktor


Ramtin jag och Viktor


Haha, jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: