I could walk a thousand miles to be with you

Hejhej!

Denna dag gick så jävulskt segt, huvudet kändes tungt, dunkade och gjorde ont. Hade ingen ork att vara i skolan idag... Men jag kämpade mig igenom ännu en skoldag, och imorgon är det äntligen fredag! Vad ska ni göra imorgon? Sitta hemma? Gå ut? Eller kanske till och med gå på bio? Jag har ingenting planerat ännu, bara att jag ska tillbringa kvällen med Nicole.

Nu
ligger jag i sängen och väntar på ett hemligt sms som lyder ''du kan komma nu<3'', eller något.. Hihi! Ska ta en snabb dusch också.. Annars har jag inte gjort så mycket idag. Har bara varit hemma och lagat mat till familjen. Det blev en god pasta sås med pasta, haha!



Jag just nu...


På mitt gåband igår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: