Lite om gårdagen!

Godmorgon förresten! :D

Som jag skrev igår så drog jag Julia och Nicole och tränade på gymmet alldeles nedanför mig. Sedan kom Andreas och gjorde oss sällskap. Vi tränade i ungefär 2 timmar, 17.00-19.00, känner mig superduktig! :)

Efter det
gick jag hem en snabbis och hämtade nya kläder och hårprodukter, sedan gick jag hem till Johan. Vi tog en gemensam dusch, hihi, myyysigt! :) Och sen spelade vi något tv spel som va asgrymt, åt chips, och drack cola. Awesome!

Idag när jag vaknade så kände jag träningsvärken i mage, armar och rygg... Satan vad ont jag hade. Men nu är det bättre och det känns så skönt när man vet att man har tränat!

Nu drar jag iväg och tränar bort träningsvärken :D

Dagens outfit:



Kofta från Cubus (Fridas), vitt linne från H&M och svarta jeansleggings från Veromoda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: