måste glömma

Nu har jag det där eftervårdande medlet i håret, har satt upp det i en handduk så att det ska sitta i lite längre. Jag som skulle tvätta min hårförlängning idag hann ju inte det, så det får bli imorgon... Ingenting blev som jag ville idag. Jag skulle ju göra inpackning i håret, raka benen, ansiktsmask och bada :(

Jag klarade bara inte av att vara i mitt rum fullt av minnen från tiden vi var tillsammans..
Det står skrivet på väggarna, dina kläder luktar precis som du brukade göra.
Det är omöjligt att fly ifrån dig, du finns överallt.
Klumpen i halsen och tårarna som bränner bakom ögonlocken gör inte saken bättre.
Jag kan inte blunda utan att se en bild av dig, i detta kolsvarta mörker finns du, finare än någonsin,
du lyser upp mörkret, så att jag äntligen kan se.
När du finns där, så känner jag mig inte blind längre.

När jag föll för dig, trodde jag aldrig att det skulle göra såhär ont..


Minnena lever vidare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: