Potatisbullar och bacon

När jag kom hem efter skolan så hade mamma och Patrik gjort potatisbullar och bacon, så jag sitter och äter det just nu. Jag tycker egentligen inte om det men idag var det faktiskt jättegott!

Som sista lektion hade vi engelska prov, det gick hyffsat bra tror jag. Blir resultatet dåligt så visas det inte i bloggen, haha! Men gör jag så bra ifrån mig som på So provet så blir jag happyhappy och då delar jag gärna med mig av mitt resultat :)

Nu ska jag gå och hänga mig själv, låter väl bra? Allt i mitt liv suger, haha! Men först så tänkte jag stycka, strimla och sälja kroppsdelar av 6 personer som jag vill se död. Ha ett bra liv!


Fuck off and die, du är för ful för mig

Kommentarer
Postat av: tova

oj hårda ord.. nåt du vill dela med dig om?(A)<3

2011-02-05 @ 00:59:49
URL: http://tovaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: