Solat med Ronja!

Efter skolan drog jag ner på stan med min saknade vän Ronja, vi drog en solning på 20 minuter. Fast först fick vi vänta i en kvart på átt 2 st solarium skulle bli lediga... Lite drygt sådär, men tiden går snabbt när man har roligt, och med Ronja kändes dom där 15 minutrarna som 5, haha! Älskar tjejen! Jag har precis kommit hem, har värmt på lite lasange, så jag sitter och äter en liten middag för mig själv här framför datorn.

Snart ska jag iväg och träna med Edvin och Tobbe, lär väl bli någon timme på gåbandet igen, haha! Eller som Tobbe säger... springband... Haha för mig är det inget springband, inte för mig och min kondition. Kör hellre på en liten promenad..



Gillar att ha handen där, och vet ni varför? För jag vill inte ha hår i ögat..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: