Tack för en bra kväll allihopa!

Förlåt att det inte blev mer uppdatering igår...

Till middag blev det krocketter, rösti, sallad och kött med bea sås, så jävla gott! Sedan kom Henke, Danne och Elin och hämtade upp mig.. Vi skulle ha åkt till Henke i Nacksta men det blev hos Danne istället, så både kvällen och natten tillbringades med awesome folk, tack för kvällen! Jag sov inte hemma inatt eftersom jag verkligen inte vill sova själv just nu, så klockan 1 typ fick jag skjuts av min kära vän Robin till Njurunda. Älskar vissa av mina vänner sjukt mycket! Halv 4 somnade jag, råkade armbåga min sovkompis i ögat också, haha!

Klockan 8 klev vi upp också gick jag till bussen, Njurunda är verkligen landet för mig haha! Sedan när jag skulle kliva av vid mig så ramlade jag när jag skulle kliva av bussen, så jävla pinsamt... Fick ont i benet :(

Jag just nu, sliten!




Lånade en tjocktröja av Danne igår :) Visst är den fin? Den är typ blå/grön :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: