tack för gårdagen!

Efter skolan igår så träffade jag och Nicole Danne och Henke, dom hämtade upp oss i Haga och sedan skjutsade dom oss in till stan, träffade Ronja på Ica så hon fick tillbaka pengarna jag var skyldig henne. Sedan åkte jag och Nicole hem till mig... Då hann vi med allt dethär!

Jag dammsög trappen medans hon lagade mat till mig, jag åt.
Efter det tvättade jag håret + hårförlängningen.
Nicole torkade hårförlängningen medans jag packade ner lite saker i väskan.

Sedan tog vi bussen hem till henne, hon käkade, sedan fixade vi oss lite mera.. För jag hann ju aldrig bli klar eftersom Nicole alltid stressar mig, haha! Vi lyssnade på massa gamla partylåtar och sjöng med som två jävla proppar! Kvart över 7 tog vi bussen hem till Jocke. Mötte Sofia på busshållsplatsen innan vi gick in till honom. Väl inne hos Jocke slog vi på lite skön musik och chillade. Sedan kom Alex, Tobbe och Oscar också hem till Jocke. Blev mycket trevligt, haha ;) Innan 12 drog alla från Jocke, utom jag. Han var så gullig och stannade med mig, istället för att kasta ut mig liksom.

Vi la oss i sängen och såg först på nån jävla skitfilm, haha sedan bytte vi till ''Jiddra inte med Zohan'', haha så jävla flummig film! Men jag somnade typ en stund efter att filmen börjat... Tror att jag somnade typ kl 2, sedan vaknade jag kl 6 av ingen anledning alls :S

Klockan 12 klev jag upp, skit seg... Typ diskade alla glas och tallrikar så att hans mamma skulle slippa, snäll jag är va?:)

Bilder från skolan!



På andra sidan befinner sig Natali (Tutta)



SOLIGT JU! Ser typ ut som en kille också, pluspoäng!


Söt krummilur...


Min outfit bestog av jeans, svart stickad tröja och kängor!


Stay down


Jag och Edvin! :)



Två asfina bilder på mig! Visst är jag unik?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: