Gårdagen

Mamma och Patrik åkte och handlade grejer till tacos, och sedan hjälpte jag till lite och lagade allting... Det var ett tag sedan jag åt det, jag tror att det sist var hos Nicole med Andreas och Julia, haha... Så detta var efterlängtat! Sedan fixade jag mig också skjutsade Patrik in mig till bion där jag mötte upp Emelie, vi tog 1an till Alnö och mötte upp Sofia och Nicole. Hemma hos Sofia såg vi en Saw film och sedan en film som hette typ ''Mortyr'', riktigt läskig var den! Jag vågade knappt gå på toa :(

När filmerna var slut så tog jag och Emelie bussen in till stan, på bussen satt det en alkoholist och glodde asmycke, och när bussen stannade i stan så nästan sprang jag och Emelie hem till henne. Mamma hämtade mig senare hos Emelie :)


Knäppte inga bilder igår...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: