today is a sunny day

NOT!

Idag sög skolan lika mycket som vanligt, men kanske lite mer eftersom att jag ärligt kan säga, men dom starka fördomsfulla orden att jag HATAR vår matte och fysik vikarie. Saaaaaaaaaaaaaaaaaaaam heter han, får inte kalla han Sam, utan de måste vara ett utdraget Saaaaaaaaaaaaaaaam,.. Helt blåst... Han fattar inte ens hälften av vad han själv står och försöker räkna ut på tavlan.. Han pratar som en bäbis, ser bra ut, men tänderna och rösten förstörde utseendet lika snabbt. Samma kläder typ 4 dagar... Helt dum i huvudet är han... Tror att jag kan skriva graffiti o skit, låt mig skratta HAHAHAHAHAHAHA.

Åkte hem
Städade
Käka på donken
Kom hem
Dator + Tv
Smsa
Blogga


Nyår


Såhär hade jag tänkt att se ut på avslutnings middagen tror jag. Nyårs outfiten som aldrig blev av ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: