utgång

Tog lite tid på mig att fixa mig, har ju inte bråttom. Nu är jag helt färdig iaf, har lockat håret och sådant, så nu ska jag gå ut och umgås med lite trevligt folk. Annars har jag inte gjort ett skit idag, legat och degat i sängen, ätit och duschat.

Om igår: Jag hann inte uppdatera något igår innan jag åkte. Jag kom vid 6 ungefär, då åt jag middag med mamma, Patrik mormor, morfar och Tova. Det var supertrevligt och mysigt. Sedan kom Danne, Henke och Elin med bilen och hämtade upp mig, stannade på Citygross och köpte lite dricka innan vi åkte hem till Danne. Vi hade en superrolig kväll med massa musik och lite film! Jag somnade vid halv 2, klockan 3 vaknade jag med 6 missade samtal från syster och mammsen. Hon och Patrik hade virrat runt i en timme och inte vetat vart jag va, så klockan 3 satte jag mig i bilen och vi åkte hem. Cheesecake besökte min mage halv 4 den natten, blev proppmätt!

2 bilder sen igår!



Jag just nu, dagens outfit:



Också en dålig bild på tröjan, men det får duga. Till den har jag mina ljusa tighta jeans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: