what a great day

Hej på er!

Hahahaha, idag på idrotten hade vi basket. Och dagens fail inträffade. Jag stog i mitten av golvet och pratade med Saga, också skulle jag just visa henne hur hon gjorde när hon sträckte ut armen då hon skulle försöka ta bollen, (jag står still, sträcker ut vänster arm), också kommer Jonte precis då, och springer rakt in i min handflata med ansiktet. Om jag skrattade!!!

Efter skolan tog jag och Nicole bussen ner till stan och gick och bättrade på våran bränna lite, man blev ju lite brunare iallafall! Sedan träffade vi Andreas, Dompa, Kevin, Natali, Kalle, Amanda, Alex, Jocke och fler inne i stan. Det hände lite secret things som man kanske inte ska skriva ut här.

När vi hade umgåtts lite med allt folk så åkte jag, Nicole, Andreas och Dompa hem till Dompa en snabbis för att fika och byta om innan vi gick till gymmet. Var inte alls så pepp som jag trodde idag så jag gick på nån maskin i 10 minuter sen satte jag mig och pratade med dom andra medans dom tränade på :) Kom hem klockan 7, duschade och åt, sedan gick jag ut och träffade Jocke en snabbis. Det var hyffsat kallt med skinnjackan nu på kvällen.  Har precis kommit in, och Nicole har äntligen skickat bilderna!



I väntan på bussen


Jocke och jag


Nicole, Jocke, och lite jag


Söta Jocke!


Haha jag, tror inte att mina ögon mådde så bra av blixten?


Nicole och jag!


Söta Sofia och jag, anledningen till att vi sitter ifrån varandra är att Nicole skulle sitta där men hon hann inte, haha!


Sofia, Nicole, Jag och Jocke<3




Jag och lilla Oscar


Också snygga Tobbe var också på plats :)


Vad är kvällen utan närbilder liksom...


Lill ponken då..



Nawwwiii, titta va söt han är!


Hos jocke!


Efter solningen idag. titta vad brun jag är, wihoooo!

Kommentarer
Postat av: Anonym

JAG HOPPAS DU VET ATT JOCKE HÖLL NYSS PÅ MED JENNY NYLANDER, MEN EFTER ATT HON SÅG DET HÄR MED MIG NU SÅ FÅR DU SKYLLA DIG SJÄLV :)

2011-03-02 @ 20:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: