Är jag full, eller bakis?

Vad har hänt? Vaknade imorse, har jätteont i huvudet, ögonen hänger inte med och jag orkar inte hålla upp huvudet... Hoppas det bara är för att jag är trött. Jag känner mig jätteseg, så jag tänkte berätta lite om gårdagen och sedan slår jag och Tova på en film :)

Igår: Jag, Tova och pappa åkte först på 7 eleven och fyllde på min mobil, så nu kan jag svara!:) Sedan bar det av in till stan för att hyra film på Hemmakväll, vi köpte även godis där! Och sen drog jag och Tova till en kompis till henne och hade en sjukt rolig kväll! Jag lägger upp bilder senare idag, eftersom jag inte hade någon kamera med mig igår så är det bara Cecilia som har bilder, så kika in ikväll eller imorgon om ni vill se dom... :)

Det blev dom här filmerna:


Eclipse, Inception och Step up 3, fast jag och Tova ska se Inception, jag vet att jag har sett den en gång men jag måste se den igen för att den är så sjukt bra när man fattar filmen!


Laddad och klar! Har börjat på min första kalla cola, 2 återstår.

Jag fick bara några bilder på killens hundar, haha! Men titta vad söta dom är!!



Riktiga mjukis djur!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: