Bakis..

God kväll!

Jag vaknade kl 16.00 idag, inte så konstigt med tanke på hur gårdagen var. Mådde lite illa och hade ont i huvudet när jag vaknade. Men det ordnade sig när jag drack vatten och lättade på kissblåsan, jag svär på allt att jag hade samlat på mig ett stort hav som ville ut. Satt säkert och kissade i 5 minuter...
Okej nog om det, haha! Klockan 5 så serverades det middag hemma hos Johan, kött, potatisgratäng och pepparsås. Hur gott som helst! Efter att jag hade ätit så gick jag hem och la mig i sängen framför tvn. Jag små äter alltid när jag ser på tv.. Och denna gång blev det chips och bilar, MUMS.

Gissa vad mamma serverade till middag nummer 2 då? Jo kött och potatisgratäng, haha! Jag fick i mig lite av favorit i repris maten men sen tog det stopp kan jag säga.. Så nu sitter jag här och dricker min efterlängtade Coca Cola och äter bilar.

Såhär ser jag ut idag:







Svart bas linne, Lila kofta







Favorit örhängena

Kommentarer
Postat av: Anonym

guud va fin du är!

2011-01-02 @ 13:33:27
Postat av: sannaandersson

åh tack! :)

2011-01-02 @ 15:00:11
URL: http://sannamoa.blogg.se/
Postat av: jacqueline nisenvall

gud va fint det blev med förlängningen! :)

2011-01-02 @ 17:10:13
URL: http://jacquelinenisenvall.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: