Bara EN bild sedan igår!?

Det var jättedåligt, men jag har faktiskt ingen kamera, eller jo, en riktig klumpig en som jag gärna inte vill skylta med... FUL ÄR DEN.

Jag hittade en jättedålig bild (dvs mörk och suddig) sedan igår, och eftersom att det faktiskt är den enda så lägger jag ut den.

Ps: Det var riktigt synd det som hände igår, men jag tror nog att iallafall en av er är klok nog att förstå varför det blev som det blev. Bli sur över det om ni vill, men jag har mina egna åsikter och ingen annan kan säga åt mig hur jag ska behandla mina känslor.

Ni vet vilka ni är..


Dom jag kan urskilja på bilden är Julia bakom blixten, haha, Amanda med ryggen emot kameran, Andreas som vinkar, Micka framför Andreas. Sedan har jag ingen aning om vem som står längst till höger och vem som sitter brevid blixt-Julia är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: