Blev inte som jag tänkt mig

Hej igen!

Jag har nyss tvättat av mig sminket och tagit av mig hårförlängningen, känns jätteskönt! Som sagt så var jag ute på en liten kvälls promenad. Jag pratade i telefon med Julia hela tiden, vi hade jättemycket att prata om!

Sitter just nu uppe i köket med mamma och Patrik och äter pannacotta. Det måste vara det godaste som finns! Pannacotta består av grädde och vit choklad. Det är som vit choklad pudding fast mycket godare.



Jag sitter och tänker på igårkväll. Jag hade tänkt mig att mitt nyår skulle bli det bästa nånsin. Att jag skulle vara nere i hamnen på tolv slaget och se alla smällare och umgås med mina fina vänner. Hade tänkt att ha på mig min nyårs klänning som jag skulle från början.

Men istället var jag inomhus hela kvällen. Jag hade på mig leggings och en vanlig tröja, såg inga smällare i stan... Det blev inte som jag hade tänkt mig..

En bild sen igår:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: