Blivit av med 3 datorer under helgen

Ja, överskriften säger väl allt..
Här kommer en liten sammanfattning av helgen:

Fredag: Som sagt så åkte jag till Heaven and Hell med Tova, Louise, Payam, Asiz och massa fler. Vi hade superkul den kvällen, vi dansade och träffade massa folk. Klockan 2 blev det hemgång, vi fick skjuts av mammas kusin Linda, det var jättesnällt! Så när vi kom hem till oss så tvättade jag bort sminket och tog av mig hårförlängningen innan jag gick hem till Johan. Vi såg på Hem till midgård och sedan så somnade jag, haha!
Lördag: Jag vaknade klockan 3 hemma hos Johan och då gick jag hem och åt. Sedan när jag skulle sätta mig vid datorn så hittar jag den ingenstans, så jag går ner och frågar Tova vart mammas dator är, till svar får jag ''ÄR DEN OCKSÅ BORTA?''.. Det var inte bra.. Tur som fan att jag inte hade något med det där att göra och att jag sov hos Johan, så nu kan inte jag få skit för det där. Men blev så jääävla förbannad, vem fan får med sig 3 datorer + laddare?!?! Polisanmälning på g..
Söndag: Jag vaknade vid 1 ungefär, hela morgonen har jag bara suttit vid Tovas dator och kollat på massa gamla bilder som jag tänkte lägga upp. Och Johan vaknade ungefär för 10 minuter sedan, så vi har nyss ätit en gemensam frukost. Det blev korv och ketchup, haha. Nu ligger Johan i soffan och håller på att somna medan jag skriver för fullt. Nu vet ni iaf varför jag verkligen inte kunnat blogga!
Old memories:












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: