Borgvattnet och svininfluensan

Nu är jag äntligen hemma..

Jag, Amanda, Fredde, Dominik och Kalle var ute och körde lite nere i stan och vid polisstationen.. Men det hände inte så mycket, vi såg några urgulliga hundar bara, haha :D Sedan släppte vi av Kalle och Dominik och for vidare till Södra berget och sedan släppte vi av Fredde i Skönsberg och jag fick också skjuts hem :)

I bilen satt jag och Amanda och pratade om Borgvattnet, om ni inte vet vad det är så är det ett ställe som man kan hyra över en natt för ca 4000. Det är ett stort gammalt och risigt hus där dom påstår att det är hemsökt. Det finns ett foto i ett rum på en liten pojke, och på natten kan man se honom stå och skratta i dörröppningen och sedan springa iväg. I ett annat rum så sitter det tre gamla tanter i en soffa också pratade Amanda om någon gungstol, om man sätter sig i den så blir man utknuffad. Hon skrämde upp mig något så rejält!

Och hon berättade om bieffekterna man kunde få efter svininfluensan sprutan också. Har man tagit den så kan man vakna upp mitt i natten, och fortfarande drömma, man kan t.ex se någon stå vid sängkanten och kolla på en, men man kan inte röra sig eller skrika. Hjärnan och ögonen är vaken, men kroppen sover fortfarande. I en minut så är man helt vaken i sin egen dröm, men kan inte göra något. Visst är det hemskt? Jag vill inte att det ska hända mig... Då kommer jag aldrig vilja sova och åka in på något jävla psykhem..

Ni som har läst hela texten förtjänar ett stort diplom, men det var faktiskt ganska intressant att höra =)








Ett stort ego är ett tecken på att man äter mycket skräpmat. Haha nej jag bara skojar. Men bjuder på lite ego pics..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: