Bowling

Hej igen!

Runt klockan 2 for jag, mamma, Patrik, Tova och Ellen iväg och bowlade i birsta. Vi fick vänta i 1 timme på att våra banor skulle bli lediga, så vi slog oss ner vid ett bord och fikade och så! :D

Att bowla var superkul, jag har inte gjort det på länge så det var roligt att göra det! Jag vann över mamma, Tova och Ellen :D Men duktiga Patrik vann över alla med sina 200-300 poäng! När vi hade spelat klart åkte vi och köpte pizza, så jag har nyss tryckt i mig min pizza så nu ligger jag nere i sängen och är supermätt!


Lilla Ellen med alla bowlingklot..


Dom snygga skorna!


Tovisen :)


Vinnaren Patrik :D


And me!


Jag, Tova och Ellen


Kära syster


Patrik


Jag kastar


Jag väntar på resultatet av min proffsiga kastning....


Bilden säger allt! STRIKE!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: