Do you care, about all the little things or anything at all?

Hej igen...

Åh vad jag känner mig duktig! Jag har städat hela mitt rum och satt upp 2 extra hyllor i min garderob så nu får jag äntligen plats med alla kläder. Det ser mycket finare och renare ut nu när jag slipper ha massa saker på golvet :)

Snart är Johan påväg hem också, så jag ska laga lite mat. Mamma ska skjutsa Tova och Louise till Södermalm nu och hon vill att vi ska äta på McDonalds, men jag orkar verkligen inte åka nånstans men det fattar inte hon!? Och allt skulle vara så mycket skönare om hon kunde hålla käften så att jag slipper få MER ont i huvudet...

Min älskade garderob!


Längst ner till vänster och längst ner till höger har jag satt dit en till hylla på varje, ni ser att det är 2 hyllor..? En uppe och en nere, och det var den nedersta som jag satt dit idag. Jag blev jättenöjd, det har tagit ca ett halvår... Hihi



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: