Don't tell me if I'm dying, cause I don't wanna know

God eftermiddag..

Jag har nyss kommit hem från skolan. Det var inte lika mycket plugg idag som igår, idag pratade mest lärarna om ganska roliga saker så att vi elever också kunde delta i konversationen :)

Annars har jag lite ont i huvet och lite läxor jag behöver göra, jag måste svara på några frågor på Svenskan, läsa en bok på Engelska, skriva 65 engelska ord och plugga in dom i huvudet. Ojojoj vad mycket det blev... Hehe

Snart ska jag bege mig hem till min älskling, vi lär väl se på en film och bara mysa. Men innan det ska jag fika lite :)



Dagens outfit, blommig långärmad och leggins från Ginatricot





Jag på skolan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: