En skoldag avklarad...

Hej på er...

Jag tycker att det är jättekonstigt att man jobbar på som vanligt första dagen efter ett lov? Och att vi till och med fick läxa till imorgon är ju patetiskt.. Dom kan ju lugna sig lite med läxor och sådant några dagar, inte liksom all in direkt.. Förutom det så var det jättekul att träffa alla i klassen och dom i paralellklass.

Men jag har bestämt mig för att komma i tid till skolan och alla lektioner, närvara på varenda liten grej, och verkligen plugga och arbeta så bra jag kan. Duktigt av mig va?:D

Jag kom hem för ett tag sedan och nu har jag placerat mig i sängen med lite fika :)


Kyckling, vitlökssås och en iskall Cola.. Smarrigt!


Monki tröjan och svarta leggings


Örhängen från Cubus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: