Fick med mig lite gott!

Hemma från handling+promenad.

Inte fick jag en egen korg... Men jag fick med mig grönsaker och en Fresh Island dip + cola hem! Supernöjd.. Ser ut som att det blir ännu en till myskväll!

Jag frågade mamma i affären: Kan jag få en Red Bull?
Mamma: Nej, inget sånt trams inte..

När vi står i kassan frågar jag: Mamma kan du köpa en Röd Tjur till mig?
*Mamma funderar*... Sedan börjar hon asgarva.... :(

Iallafall så släppte mamma av mig hos Alexandra påväg hem. Vi gick ett varv runt Bosvedjan med hennes lilla hund Alice, det är en Papillon. Sjukt gullig är den! Sedan stog vi och pratade lite om allt möjligt innan vi båda gick hemåt. Supertrevligt! Och nu sitter jag här och äter korv och potatismos....


Snygg bild va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: