FICK MED MIG LITE SAKER HEM!

Tillbaka...

Jag och Julia åkte ut en sväng på birsta, vi åkte runt 5 och jag kom nyss hem. Direkt när vi kom in i birsta slog vi oss ner på Wongs kitchen och åt en god middag och pratade om sånt vi tjejer brukar snacka om, bland annat skitsnack, skvaller m.m, haha! Sedan gick vi runt i lite affärer, hittade flera saker jag ville ha men jag åkte till birsta enbart för att köpa hårprodukter och ansiktsmasker!

Fick med mig detta:


Repair grej för skadat hår, hårinpackning (båda från Sunsilk), sedan 3 ansiktsmasker från H&M :) Väldigt nöjd!

Så nu ska jag använda en av ansiktsmaskerna, hårinpackning på både hårförlängningen och mitt eget hår, sedan repair saken efteråt, medans ska jag ligga i ett varmt skönt bad! Efter det blir det sängen, helt ensam....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: