Har varit på stan, hemma nu!

Idag efter skolan åkte jag ner på stan en snabbis med Nicole och Julia, vi träffade Cissi, hennes kille Mattias och Emma en stund. Sedan åkte vi hemåt, fanns ingenting att göra på stan så vi orkade inte va kvar..

Kom hem för en stund sedan och nu står mamma och lagar mat, ska bli gott det! Lite senare så ska jag göra cheesecake och se på Kenny Starfighter filmen, perfekta kvällen! Eller ne... Den hade varit perfekt om Johan också var med mig :( Vi får se om han hör av sig och vill komma hit ikväll, hoppas kan man ju alltid!

Det är ingen idé att jag lägger upp någon dagens outfit idag, spillde ett helt glas O'boy på min vita blus, haha!



Kommentarer
Postat av: Louismia

Great site. Good info

2011-05-17 @ 16:05:02
URL: http://louismia.blogfrombed.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: