Förlåt för dålig uppdatering, dsv ingen uppdatering :(

Äntligen hemma...!


Direkt efter skolans slut så åkte jag Nicole och Dominik hem till mig, vi skulle hämta pengar så att vi kunde köpa dricka på Citygross, sedan gick vi hem till Dominik och såg några (två) avsnitt Prison break, riktigt spännande serie! Vi gjorde inte så mycket annat, satt och pratade och små åt lite och drack dricka :) Sedan kände jag att det var dags att dra mig hemåt, Nicole följde med en bit för att hon skulle ta bussen uppe vid mig. Så jag har nästan precis kommit innanför dörren.

Nu håller jag och mamma på att laga middag, det blir kött, ris och stekta champinjoner, mums!
Skulle egentligen ha träffat Johan idag.. Men han har inte hört av sig än, så jag får väl vänta och se vad som händer, hoppas kan man ju alltid göra...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: