Förlåt

Förlåt för superdålig uppdatering. Men jag var väldigt stressad igår efter middagen.

Till middag åt vi kött med potatisgratäng, och efterrätten sparade jag tills idag. Efter middagen gick jag ner och fixade till mig lite snabbt och sedan gick jag till Johan. Där satt vi och smådrack lite öl och vin. Sedan kom hans mamma förbi och sa hej och kollade så att allt var bra, sedan gick hon över till hennes kompis! Vi hade en jätte trevlig kväll. Men jag fick i mig lite för mycket vin så jag låg på toaletten och mådde illa i två timmar innan jag gick och la mig i Johans säng och däckade.

Såhär skulle jag ha sett ut igår:













Spets klänning från Newyorker och ovanpå har jag en svart fluff kjol från Ginatricot

Ps: här ser ni också hur det blev med hårförlängningen!


Som sagt så skulle jag ha haft klänning, men ändrade mig i sista sekund så det blev det här istället:











Vanliga svarta leggings, vit tröja med text lånade jag av Tova, den kommer från Cubus.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: