Fräsch!

Jag har precis kommit ut ur duschen. Har rakat benen, rakat under armarna, filat fötterna, använt body scrub över hela kroppen och tvålat in mig och slutligen smörjt in mig med min älskade body lotion! Känner mig super fräsch nu, eftersom att jag har kallsvettats inatt så känner man sig ju äcklig om man inte duschar.

Jag känner mig alltid mycket snyggare när jag har rakat benen, tvättat hår + kroppen, smörjt in mig och sådär. Gör inte ni det?:D



Håret hann torka lite eftersom att jag aldrig fick till någon bra bild, haha!

Nu ska jag föna håret, använda spray balsam och sätta i hårförlängningen, sedan ska jag ut!

Kommentarer
Postat av: Drini

jodå! raka benen är de bästa jag vet, förutom att noppa mina ögonbryn då.



^^

2011-01-03 @ 10:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: