Frukost=kräm

Sitter och äter frukost nu, det blev Aprikoskräm och grädde haha! Igår när jag och mamma var och handlade så hittade jag ingen hallonkräm... Så jag köpte denna, Hallonkräm är mycket godare!

Om gårdagen: Jag gick och mötte Johan när vi hade handlat, så han och jag såg på tv här hos mig och drack hallonsoda. Det var en bra film på tv som hette nånting med '' Härmed förklarar jag er Chuck och Larry ''. Men jag hann inte se så mycket för jag somnade.. :) Sedan har jag bara ett svagt minne av när Johan gick hem. Och det var att jag frågade vart dosan till tv:n var, och bad han stänga av den, haha :)

Nu måste jag skynda mig att fixa mig så att jag inte kommer sent!

Lägger upp ett inlägg sedan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: