Gamla foton

Vi åt en supergod omelett hemma hos mormor och morfar, till det fick vi majs och broccoli. Jag hittade massa gamla foton, jag ska visa er dom :)

Det första jag gjorde när jag kom hem var att ställa 2 Cola ute i snön, ska ta in dom om ca 10 min! Vart så jävla sugen på Cola när jag var hos mormor och morfar så jag ville bara hem till min älskade röda vän!

Haha titta vilken rolig Toblerone dom hade!


Med små kaniner!


Jag med en liten kissemisse jag hittade utanför mormor och morfar, haha! Måste vara 3-4 år sedan!


Jag och Tova somnade på stranden när vi var i Turkiet med mamma och mormor&morfar, bästa semestern någonsin!


Tova och jag i mormor och morfars hall.



Middag med mina kära morföräldrar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: