Glömde blogga :(

Förlåt för igår!

Jag tänkte inte alls på att jag skulle blogga innan jag gick upp till Johan. Så det bara blev så att det inte kom några fler inlägg den dagen, men ingen skada skedd va? Har ju ändå inte lika många läsare som Kissie? :(


Om gårdagen

Jag var ju som sagt med några personer och tog det lugnt bara, vi hade det faktiskt väldigt mysigt om man tänker efter. Satt bara och pratade, lyssnade på musik och umgicks. Det kom och gick folk hela tiden så det blev lite variation. Jag hann ju med ett snabbt inlägg där jag berättade vad jag gjorde och så, duktigt va?:D
Sedan hände det inte så värst mycket den kvällen. Jag gick upp till älsklingen vid 11, och då såg vi på massa skit program på tv, t.ex som Fear Factor... (eftersom att Johan inte har några andra kanaler än 6an....)

Och jag blev typ hungrig direkt när vi la oss i sängen, så vi gick upp och hämtade mackor, korv, godis och massa annat ätbart! Haha, det satt bra i magen det :D (Eftersom att maten innehöll så pass mycket kalorier så var vi ju tvungna att göra av med dom på något vis?;) Haha jag bara skojar!



Jag och älskkligen i somras


And Me!

Kommentarer
Postat av: mathilda öhman

HAHAHH men sanna då !;o :§

2011-01-03 @ 13:31:01
Postat av: sanna

hihi ja visst är jag busig mathilda :D<3

2011-01-03 @ 17:58:41
URL: http://sannamoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: