GODISSUGEN

Jag skrev ju att jag gick och la mig i sängen förut, jag somnade även där och vaknade nyss till, haha! Det måste ha varit den skönaste powernap jag någonsin haft! Jag ska fråga mamma om pengar, för jag måste verkligen köpa godis..

Vissa människor har ju totalt noll koll på vad respekt innebär, klankar ner på andras förhållanden och tror att hon vet allt och alla, skrattretande, som in i helvete. Vissa av er vet nog vad jag menar om jag nämner blond mot brunett, på facebook.


Det är inte ens någon idé att jag försöker knäppa ett kort på mig just nu, håret står åt alla håll, mascara över hela kinderna och runt ögonen, och svullna ögon, så ni får sorligt nog nöja er med en ganska gammal bild.


Ska leta efter pengar nu, ses snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: