Godmorgon! :)

Vaknade kanske för en halvtimme sedan när mamma, Patrik och Ellen kom hem med McDonalds. Nu har jag nyss ätit en nyttig frukost, och gud vad gott det var! Det är inte ofta man blir serverad donken på morgonen eller..! :D

Att få donken direkt när man vaknade var nog det bästa som kunde ha hänt idag! Men jag kunde inte få i mig hela hamburgaren för att jag är typ aldrig jättehungrig direkt när jag vaknar...

Jag är fortfarande jätte trött, har vaknat till och från hela natten av att jag först frös, och sen svettades jag.. Det var jättejobbigt! :(
Idag vet jag inte vad jag ska göra, finns ingenting att göra på vintern. Det är helt dött och man vill inte vara ute för att det är så jävla kallt. Det är 7- grader ute och man fryser ju ihjäl bara man går utanför dörren! :(




En bild sen ca 3 månader tillbaks! :D

Kommentarer
Postat av: Drini

-7... de var -29 vid vår stuga kring jul:(

inte kul att gå ut med hunden 6ggr om dan då..:p tog evigheter att klä på sig XD

2011-01-03 @ 10:10:18
Postat av: Gorangrete

Nice site, cool background. toni.

2011-06-06 @ 10:28:22
URL: http://gorangrete.blogfeaturing.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: