Godnatt sötnosar

Nu är det läggdags för mig.. Har laddat med en daim och en cola, perfekt!

Följde Andreas till bussen nyss, tråkigt att bli ensam :( Men fikat får väl duga då, eller? Jaja, får väl sällskap snart eller nåt, det blir mysigt!

Andreas, min baby boo!

Yeah, osminkad tjej, we like it!



Jag var tvungen att ha örhängen i mina andra 2 hål också, det blev dom här, det kanske inte syns vad det är, men det är 3 blommor på rad. Jättesöta! Sammanlagt har jag 4 hål. Hade 5, men vad hände liksom? Jo typ böldpest eller nåt...

Kommentarer
Postat av: Anonym

asså det är grymt dåligt av dig att skriva ut en massa om andreas när du vet att han har tjej.. & DU har kille! lite bättre än så borde du ju veta, eller? lugna ner dig lite med det tycker jag!

2011-01-28 @ 20:38:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: