Hello sunshines

Äntligen hemma!

Jag är på skit dåligt humör just nu, bara massa bråk med Johan.. Det känns som att slutar vi inte bråka så kommer det ta slut, och det är det sista jag vill. Vi är som små barn, bråkar om ingenting, och måste göra exakt samma sak tillbaka..


Jag har precis ätit lite knäck, supergott! Och nu har jag faktiskt ställt ut en Cola i snön för att den ska bli kall, jag tänkte ta lite chips till det :) Så eftersom att jag bryter mitt Cola löfte så har jag skrivit ut på min status att ''om 99 personer gillar detta ska jag inte dricka cola på en vecka!''...det funkar väl de å?;)

Nu ska jag slå mig ner i sängen och titta på tv, vi hörs om några timmar!



C ya later bitches


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: