Hemma

Jag passade på att gå hem en sväng när Johan skulle gymma, så nu sitter jag här i soffan brevid Patrik och mammsen och dricker Cola :D Imorse så hörde jag hur det dunsade ner snö utanför mina plexiglas fönster (har ju inte riktiga fönster, utan bara såna här små tjocka), då var det Patrik som skottade vårat tak, riktigt snällt av honom!

Jag försökte dryga ut tiden så mycket jag kunde så att gymmet skulle hinna stänga.... Men jag lyckades inte, haha! Innan vi gick så låg vi i sängen och kollade på massa Pingu parodier, riktigt roliga!

Gud vad jag skriver mycket.. Nu ska jag gå ut och först träffa Bosse (Niklas Nylund) en snabbis, sedan ska jag vara med Dominik och Amanda medans Johan är och gymmar :)

Här kommer lite bilder




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: