Inception

Jag är kvar hos älsklings Johan fortfarande! Har inte kommit nånstans typ, förutom när jag åkte förbi mig med Amanda, Kalle och Hampus för att hämta Kalles walkie talkie... Hur gammal var han nu igen? Inte kan man tro att han är 18 iallafall, hihi.

Jag och Johan har nyss sett klart på Inception, grymt bra film! Jag rekommenderar den starkt. Så sjuuuukt bra film, men man måste tänka väldigt mycket för att förstå vad den handlar om... Och det är inte jag så bra på, Johan förklarade typ hela filmen :D




SE DEN!! NI KOMMER TACKA MIG




Såhär ser den 18 årige Kalle ut för er som inte vet, till vänster..

Kommentarer
Postat av: Steinaraurora

Very interesting & professional site.

2011-06-13 @ 12:33:17
URL: http://steinaraurora.bloghandler.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: