Kom nyss in :)

Hej igen..!

Jag har varit ute med Dominik, Jocke och Amanda, vi tog en liten promenad runt skolan med hennes hund Matrix (Grand danoi). Sedan fick jag skjuts hem av henne, i bilen dunkade vi på för fullt med Daniel Adams Ray!
Nu när mamma och Patrik har åkt för att hämta syster min så tänkte jag steka bacon och kyla en Cola :D Väldigt gott, fast jag tänker inte säga något till Johan för då blir jag bara kallad ''tjockis'', hehe :)

Bjuder på några bilder sen jag var i Grekland

Vårat hotell hade en hund och den hade fått små valpar, hur sött...?
Det blåste och jag var väääldigt oförberedd på detta kort som ni kanske ser..:)

Blåste...

Här är jag och min halvsyster Hanna i vattnet, det var hur fint som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: