Mina nya älsklingar

Kom nyss hem från skolan, slutade tidigare idag vilket är jätteskönt! Har ställt ut en Cola i snön också så att den ska bli kall, sedan ska jag väl ta mitt vanliga ''efter-skolan-fika'' ;)

Idag på skolan så hade vi inte så många lektioner... Vet ni vad vi gjorde på Fysiken? Vi fick göra såna här typ telefoner med 2 plastmuggar och ett snöre emellan. Det var intressant hur det kunde fungera.

Jag åkte och köpte ett par skor igår, men jag hann inte visa dom när jag kom hem eftersom att jag har en pojkvän att ta hand om :D Såhär ser dom ut...



Det är ett par ''kängor'', från Skopunkten. Jag fick skavsår första gången jag använde dom, men det beror på att ena min fot är lite större än den andra :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: