Musik

Hej igen..!

Kom nyss innanför dörren, datorn direkt ni vet :D Jag och Johan var hemma hos honom och såg lite på Hem till midgård, det är inte världens bästa serie men den funkar väl. Sedan vet jag inte vad som hände men vi blev tyst och sa ingenting... Och han satt bara vid datorn och jag hade inge roligt så det slutade med att jag gick hem.

Kocken våran anländer ju också snart, och det är Tovas kompis Payam som är kocken idag! Det blir något slags kött, champinjoner och krocketter/rösti, supergott!

Ikväll bär det nog av till Skönsberg för att gå på Heaven and Hell med syster och hennes girls! Det kommer nog bli kul, men jag tror faktiskt inte att jag stannar hela kvällen, vill ju umgås med mitt folk också! =)

Avslutar detta inlägg med en bild som jag knäppte förut




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: