Saker ni inte visste om mig

  •  Jag får panik när någon håller fast mig eller ligger på mig så att jag inte kan röra mig
  •  Jag har aldrig kysst en tjej, kommer aldrig att göra
  •  Jag tittar alltid under sängen innan jag ska sova
  •  Jag har bara haft en stor kärlek, och det är Cola
  •  När jag sover ensam kan jag vakna av att jag kramar kudden
  •  Jag sover alltid med stängd dörr, annars känner jag mig otrygg
  •  Jag tycker att det är sexigt när killar slåss (på tv)




    Jag igår..!

Kommentarer
Postat av: Drini

nice. du får sitta och titta på k1 och mma med mig då ^^

2011-01-04 @ 14:53:15
Postat av: sannaandersson

haha ja ;) brukar titta nån gång ibland =)

2011-01-04 @ 15:43:52
URL: http://sannamoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: